Een ode aan de doggystyle

 

Hoewel de missionaris dé echte klassieker uit de Kamasutra is, was doggystyle vroeger ook al razend populair. Ruw, dierlijk en oh zo sexy: het is niet gek dat veel mannen dol zijn op dit seksstandje. Aangezien dit standje garant staat voor diepe penetratie en stimulatie van de G-spot, staat de doggystyle ook hoog op het lijstje van ons vrouwen. Hoewel we dit standje maar al te graag uitoefenen in de slaapkamer, is variatie altijd een goed idee. Met deze tips geef jij een nieuwe draai aan de doggystyle:

1. Voor een extra intens gevoel kun je ook eens een keer je benen stevig tegen elkaar aanhouden. Je partner slaat zijn benen juist iets wijder om je heen.

2. Houd de benen exact hetzelfde zoals de originele variant, maar ga beiden rechtop zitten. Dit kan op bed, maar bijvoorbeeld ook naast een muur, kast of de zijkant van het bed. Zo heb je iets meer houvast en dus balans. Jouw borsten zijn zo nóg makkelijker vast te pakken én… Deze nieuwe hoek zorgt ervoor dat jouw G-spot net een beetje extra gestimuleerd wordt.

3. Neem dezelfde positie aan, maar laat je knieën op het uiteinde van het bed rusten. Als het goed is hangen je onderbenen nu net van het bed af. Laat je partner achter je staan voor nog diepere, ruigere penetratie.

4. Switch it up! Laat je partner met zijn knieën op het uiteinde van het bed zitten en ga vervolgens voor het bed staan. Buig voorover, zodat hij bij je naar binnen kan glijden. Het fijne is dat jij kan bewegen en dus het ritme kan bepalen.

5. Allebei staan is natuurlijk ook een optie. Buig jezelf voorover of sta tegen de muur aan voor meer houvast.

6. Jij gaat heerlijk op je buik liggen, met je billen net over de rand van het bed. Laat je partner achter je staan, tussen je benen… Hij kan ook met zijn knieën op het bed zitten en bovenop je liggen. Één ding is zeker: dit wordt intens, passievol en diep!

7. Ga gehurkt op je handen en voeten staan. Laat je partner schuin van onderen naar binnen glijden, terwijl hij met zijn bovenlichaam naar achteren leunt. Aangezien jij stabieler gepositioneerd bent kan jij het ritme en de diepte bepalen. You’re in control!

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.